keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Globalisaation peruskivi nojaa kansallisuuteen

7.1. esitetyn kotimaisuustalkoohaasteen sekä tämän blogin tarkoitus oli puhdistaa ilmaa kunnon tappelunkin uhalla. koska viihdealalta puuttuu jatkuvuus ja turvallisuuden tunne. Suomalaisilla on varmuudella samansuuntainen tahto, mutta omiin poteroihin kaivautuminen synnyttää pahimmillaan suuria riskejä.

Provosoituminen

Kun CD:lle manattiin viimeistä joulua ja hyvin käynnistynyt suomalainen musiikkivienti kääntyi laskuun, tuntui oikealta tuoda vuosia edustamamme toinen näkemys yleiseen tarkasteluun. Toivoin tahallisiin provokaatioihini enemmän kritiikkiä asian jalostamiseksi, eikä se ole vieläkään myöhäistä.


Globalisaatio = Neuvostoliitto

Nykylama todistaa, että globalisaatio ei ole kestävä kehitys. Se ei silti tarkoita rajojen sulkemista, vaan muutosta "suuren ja mah
tavan" hallintomalleista kansallisten voimavarojen vahvistamiseen ja niiden verkottamiseen maailmalla yhteiseksi kilpailukyvyksi.

Hyvä kokonaisuus on laaja joukko osatotuuksia

Absoluuttisen totuuden tietämisestä ei ole kyse, mutta pitkällä aikavälillä
syntynyt kokemus on tarjonnut asioihin helikopteriperspektiivin.
Kuten blogi osoittaa, markkinat tarjoavat viikoittain toimialaamme koskevaa kirjoittelua eli musiikki ja viihde ovat aina läsnä. Päivitämme jatkossakin blogia, mutta nyt keskitymme kotimaisen Joy-palveluverkoston kehittämiseen ja sen liittämiseen kansainväliseen yhteistyöverkostoon.

Meidän totuutemme

Luomme tarjontaa palvelemattomalle väestönos
alle, joten emme syö muiden markkinoita. Perusperheitä palveleva verkostomme rakentuu, kaupan turismin ja joulupukin ympärille, mutta kohtaa kasvokkain ihmiset lähikaupassa. Seuraa markkinointirakenteen kehitystä demosta toimivaksi systeemiksi.

Meidän kokonaisuutemme

Aloitusportaali on Joulupukin postikortti.
CD-levyjen ROM-raidalle täysimittaisena ja parempilaatuisena. Toinen rakenne luodaan turismille ja kolmas päivittäiseen tiedonvälityksen ja kaupankäyntiin. Tiedonvälityksen ja palvelun verkostoituminen lyhentää kysynnän ja tarjonnan välimatkaa.

Hyvää Kalevalanpäivää,
–Erkki Puumalainen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti