maanantai 23. maaliskuuta 2009

ARVOKALA UI VASTAVIRTAAN

Joy Finland Oy
aikoo kymmenkertaistaa
CD-levyjen myynnin!


Aiomme ruokkia jokaista Suomessa olevaa CD-soitinta / käyttöympäristöä uudella levyllä neljä kertaa vuodessa. Vaihdamme levybisneksen kohderyhmät ja lupaamme myös säilyttää CD-levyt myynnissä vuoteen 2020 asti.






Vaaditut toimenpiteet:


  • Vakautimme CD-levyjen kuluttajahinnat 5 euroon
  • Palautamme 50+ väen heavy usereiksi
  • Teemme lapsista nuorisoa tärkeämmän kohderyhmän
  • Laitamme huumorilevyt kilpailemaan suklaalevyjen kanssa
  • Palautamme ikivihreät hitit ostajien ulottuville
  • Tuomme sähköä tekstiviesteille menettyyn korttibisnekseen
  • Toteutamme todellisen levyalen; 3 levyä kympillä (joka syyskuu)
  • Luomme Avainlippulevyistä halutun merkkitavaran
  • Tarjoamme suomalaisille artisteille volyymivaihtoehdon
  • Pyrimme herättämän kauppaketjut uuteen palveluajatteluun

Kymmenkertainen levymyynti tuo lähes 200 milj. lisää jaettavaa tai panostusvaraa tuotantojen laajentamiseen. Hanke palvelee kuluttajia, kaupan asiakasvirtoja ja artisteja nykyistä paremmin ja luo levymarkkinoille kasvun.

Tervetuloa mukaan, sillä arvokalaa kannattaa pyytää (vaikkei saisikaan),
sillä onkijoista on pahin puute.

–Erkki Puumalainen

2 kommenttia:

  1. Levymarkkinoiden kasvu, jos markkinat koskaan enään tulevat kasvamaan, tulee tapahtumaan sähköisellä puolella.

    Jos pystyisitte toteuttamaan musiikin myynnin bitteinä samalla hinnottelulla olisi loistavaa. Nyt kun joutuu biteistä maksamaan saman kuin levystä bitteineen, on hintahäirikölle hommoo.

    Ja siinä tulisi tekstiviesteihin sisältöä kun huumoripätkät ja kuoppamäet sinkoilisivat 50v heviuusereiden kommunikaattoreissa

    VastaaPoista
  2. Juissille ja kaikille muillekin epäilijöille saatan todeta, että emme aio ryhtyä markkinoiden takuumiehiksi, mutta ihan varmaa on, että tuntuvaa kasvua syntyy jos kaikki tuottajat loisivat laajemmman tarjonnan ja edullisemman hintatason.

    Tässä kuluttajat voisivat olla vaativampia, sillä uskon jopa yli 4 miljoonan suomalaisen olevan vailla itselleen sopivaa oikeahintaista tarjontaa.

    Yksistään kilpailun vapautuminen niin, että kaikista kaupan ketjuista saisi ostaa kuluttajaystävällisesti hinnoiteltuja tuotteita, lisää myyntiä. Nyt niin ei ole, joten kulutukselle ei jää "näytön paikkaa".

    Olen yhtä mieltä siitä, että sähköisen jakelun hinnoittelu on aivan kuutamolla ja se haittaa tuntuvasti taistelua piratismia ja vapaata kilpailua vastaan.

    VastaaPoista